Modlitwa imieninowa - 30 VI



Modlimy się przez wstawiennictwo Sługi Bożego Biskupa Piotra



Prośmy Boga, przez wstawiennictwo Sługi Bożego Bp. Piotra Gołębiowskiego, w polecanych nam intencjach:


- O Błogosławieństwo Boże i zdrowie dla Emilii Brusik z racji dzisiejszych imienin;
- O łaskę obrony pewnego małżeństwa i rodziny przed wszelkim podziałem;
- Sługo Boży Biskupie Piotrze wstawiaj się za naszą rodziną u Boga i wyproś 
  nam łaskę wytrwania w wierze do końca życia;
- Proszę o cud uzdrowienia pewnej kobiety chorej na raka płuc…;
- O łaskę stałej pracy dla mnie i Daniela;
- O łaskę wyprowadzki z domu i uniezależnienia się od rodziny;
- O łaskę nawrócenia i przemiany życia dla Teresy i Rafała...
- W intencji ks. Arkadiusza Piętowskiego, ks. Szczepana Barańskiego, ks. Pawła 
  Marczaka i ks. Pawła Nowaka o Boże Błogosławieństwo w posłudze w nowych 
  parafiach;
- O odnalezienie i powrót do domu syna mojej przyjaciółki – Adama;
- Sługo Boży Biskupie wyproś mi u naszego Ojca łaskę wiary dla mojego 
  męża Piotra i całej rodziny;
- O światło Ducha Świętego dla naszej parafii;
- W intencji mojego Taty, o powrót do zdrowia i szczęśliwa operację;
- O znalezienie szybkiej stałej pracy w zawodzie;
- W intencji mojej i mojego narzeczonego w czasie przygotowania do małżeństwa;
- W intencji moich rodziców, a w szczególności za tatę uzależnionego od alkoholu;
- O pokój w sercu;
- O znalezienie dobrej pracy;
- Za chorych w hospicjach i wolontariuszy;
- Za prześladowanych chrześcijan;
- Za samotnych i bezrobotnych;
- O znalezienie dobrej dla mnie wspólnoty;
- W intencji Bogu wiadomej.

Panie Jezu Chryste, Najwyższy Pasterzu, Ty powołałeś Biskupa Piotra do służby kapłańskiej i wprowadziłeś go do grona następców Apostołów. Dziękujemy Ci za jego żarliwość o świętość i jedność Kościoła. Pomóż nam naśladować jego bezgraniczne zawierzenie, ofiarną służbę i synowskie oddanie Twojej Matce. Racz wynieść go na ołtarze, aby te cnoty zajaśniały dzisiejszemu Kościołowi i jego pasterzom.

Udziel nam, za jego przyczyną, zgodnie z Twoją wolą, tej łaski, o którą pokornie prosimy...

(Wiadomości o łaskach otrzymanych za wstawiennictwem Sł. B. bp. Piotra Gołębiowskiego prosimy przesyłać na adres: Kuria Diecezji Radomskiej, ul. Malczewskiego 1, 26-600 Radom, postulator.radom@wp.pl)

● Będziemy wspólnie modlić się także w Twoich intencjach. 

   - Prześlij je na adres: postulator.radom@wp.pl

  - Lub wpisz jako komentarz na profilu Sługi Bożego: www.facebook.com/biskup.golebiowski


 ● Już dziś zaproś Sługę Bożego na Twoje Imieniny!

   - Podaj datę Twoich imienin, jak też Twoje imię i nazwisko (ewentualnie tylko imię).

   - Prześlij te dane na podany wyżej adres lub wyślij jako wiadomość z Facebooka

   - W tym dniu na blogu Sługi Bożego będziemy modlić się w Twojej intencji.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz