Wspominając Sługę Bożego i modląc się o Jego beatyfikację


„Czuję się duchowo związana ze Sługą Bożym…”


„Dzisiejsza pielgrzymka [do chrzcielnicy w Jedlińsku] jest dla mnie dużym przeżyciem. Mając 15 lat przyjęłam w kościele Mariackim w Radomiu Sakrament Bierzmowania z rąk Biskupa Piotra Gołębiowskiego. W 1977 r. uczestniczyłam w koronacji obrazu Matki Bożej Pocieszenia w Błotnicy, podczas której był także obecny Biskup Gołębiowski.
Dzisiaj, co prawda w kościele parafialnym w Jedlińsku jestem po raz pierwszy, ale odbieram to jako kontynuację kontaktu z Biskupem Piotrem. Dlatego też uważam tę pielgrzymkę i naszą modlitwę o jego beatyfikację za pewien cud. Czuję się duchowo związana ze Sługą Bożym. To jakiś wielki dar Ducha Świętego, że podczas tej pielgrzymki odbyłam ważną spowiedź w moim życiu. Powiązałam te wszystkie duchowe sprawy, jako wielkie błogosławieństwo” (Maria Sobania z Radomia, 20 lutego 2016 r.).

Zachęcamy Wszystkich, którzy znali, spotkali się czy widzieli Sługę Bożego o przesłanie swych wspomnień. Każde jest cenne!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz