Wspominając Sługę Bożego

Sł. B. Bp P. Gołębiowski podczas wizyty w parafii pw. Matki Bożej Miłosierdzia w Radomiu

 

Wspomniałam mu, iż pochodzimy z tej samej parafii...

 

Uczestnicy pielgrzymki Dnia 20 lutego 2016 r. Członkowie Katolickiego Stowarzyszenia „Civitas Christiana” z radomskiego oddziału, którzy wraz z przyjaciółmi pielgrzymowali 20 lutego 2016 r. do Sanktuarium Matki Bożej Pocieszenia w Starej Błotnicy i do chrzcielnicy Sługi Bożego Bp. Piotra Gołębiowskiego w Jedlińsku, wspominali Sługę Bożego. Poniżej zamieszczamy pierwsze z nich.
„Dzisiaj uczestniczyłam w pielgrzymce do Jedlińska. Przyjechałam tutaj z sentymentu do miejsca, w którym byłam chrzczona ja i moi bliscy. Urodziłam się w sobotę, a chrzest musiałam przyjąć już po kilku dniach, ze względu na stan zdrowia.
Mama mówiła mi, że po tym chrzcie odzyskałam siły. Po latach mogłam dotknąć chrzcielnicy, przy której byłam chrzczona. Jako nastolatka miałam możliwość osobistego spotkania się z Bp. Piotrem Gołębiowskim w kościele Świętej Trójcy w Radomiu, podczas którego wspomniałam mu, iż pochodzimy z tej samej parafii. Otrzymałam wówczas pasterskie błogosławieństwo i pamiątkowy obrazek. Wierzę, że ten mój dzisiejszy pobyt w Jedlińsku jest szczególny, ze względu na sentyment wobec miejsca, w którym rodzina mojej mamy przyjmowała chrzest święty, jak również z racji na osobę Sługi Bożego Biskupa Gołębiowskiego. Po dzisiejszym spotkaniu i przeżyciach, które mnie spotkały w tym miejscu, będę jeszcze częściej modliła się prosząc o jego wstawiennictwo za mną i całą moją rodziną” (Wiesława z Radomia, 20 lutego 2016 r.).

Jednocześnie zachęcamy Wszystkich, którzy znali, spotkali się czy widzieli Sługę Bożego o przesłanie swych wspomnień. Każde jest cenne!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz