Wspominając Sługę Bożego i modląc się o Jego beatyfikację

 

 

Cieszę, że mogłam dotknąć chrzcielnicy…


„Jestem bardzo szczęśliwa, że Sakramentu Bierzmowania udzielał mi Biskup Gołębiowski w kościele parafialnym pw. Najświętszego Serca Jezusowego w Radomiu na Glinicach.
Mój syn zawierał małżeństwo z rodzinnej parafii Biskupa – w Jedlińsku, skąd mam bardzo dobrą synową. Tym bardziej się cieszę, że uczestniczyłam w tej pielgrzymce, że mogłam dotknąć chrzcielnicy i że przypomniały mi się wydarzenia z młodych lat. Biskup Piotr był spokojnym i pobożnym człowiekiem. Za jego wstawiennictwem modlę się o potrzebne łaski dla mnie i mojej rodziny” (Anna Chojnacka z Sołtykowa, 20 lutego 2016 r.).

Zachęcamy Wszystkich, którzy znali, spotkali się czy widzieli Sługę Bożego o przesłanie swych wspomnień. Każde jest cenne!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz